№2 (70)

МАЗМҰНЫ


ТЕОРИЯЛЫҚ ЖƏНЕ САРАПТАМАЛЫҚ-ШОЛУ ЗЕРТТЕУЛЕР

Шал ақын өлеңдеріндегі əйел-ана тақырыбы

Бекбосынова, А.Х., Айтказы, А.А.

Aқтaмберді толғaулaрындaғы теңеулердің қолдaныс ерекшелігі

Бекбосынова, А.Х., Жумабаева, А.А.

Қазақ жазуындағы емле ұстанымынтаңдау қағидаты (Байтұрсын принципі)

Безаубекова, А.Д., Бейбитова, Н.Б.

Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы «Бақыт» концептісі

Бекбосынова, А.Х., Маликзада, А.М.

Қорқыт туралы ақиқат пен аңыз

Бекбосынова, А.Х., Махшатова, К.Б

«Күлтегін» жырындағы Күлтегін бейнесі

Бекбосынова, А.Х., Накыпбеккызы, Н.Н

Оқушыларды тəрбиелеудегі өлкетану жұмыстарының маңызы

Егинбаева, А.Е, Жанайдарова, А.Ш, Сайлау, С.О.

Джон Мейнард Кейнстің теориясын Қазақстан жағдайында қолдану

Молдашов, Н.О., Бисенов, А.

ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕР

Құрғақ шөпті-қауырсынды дала субзонасындағы табынды жəне табынды емес шегірткелердің модельдік түрлерінің фенологиясы

Брагина, Т.М., Абенова, А.К

Əр түрлі субстраттардың қызғалдақтың биометриялық жəне фенологиялық көрсеткіштеріне əсері

Зияева, Г.К., Тулеубаев, Ж.С.

Қарағайдың (Pinus Sylvestris L.) Қостанай қаласының қалалық флорасындағы рөлі

Камит, Б.К.

Қостанай облысының демографиялық жағдайы

Кудабаев, Д.Т.

Астана қаласының демографиялық жағдайы

Мурзакаева, З.М.

Қазіргі экономикалық жағдайда Қазақстандағы əлеуметтік кəсіпкерліктің қалыптасуының мəселелері

Смағұл, М.Ө., Молдашов, Н.О.

ПƏНДЕРДІ ОҚЫТУ ƏДІСТЕМЕСІ ЖƏНЕ ТЕХНОЛОГИЯСЫ

Оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру үшін Pisa бойынша математикалық тапсырмаларды əзірлеу

Ерланова, У.Е.

Сыныптағы талқылау кезінде оқушылардың ойын қабылдау туралы мұғалімдердің шешімдерін зерттеу

Калымбетова, Б.

11-сынып оқушыларының математика сабағында ұлгерімін арттыру үшін цифрлық технологияны қолдану

Саинова, А.К.

ЖАС ЗЕРТТЕУШІЛЕРДІҢ ҒЫЛЫМИ ЕҢБЕКТЕРІ

Gimkit: викториналық ойын негізінде математиканы геймификациялау

Аманбай, А.А., Заурбеков, Н.С.

Компьютерлік тестілеу жүйесіне бағдарламалық қамтамасыз етуді əзірлеу үшін бағдарламалау тілін таңдау

Макамбетова, К.М.

БІЗДІҢ АВТОРЛАР

АВТОРЛАРДЫҢ НАЗАРЫНА